Könny Kritika

Doxa's Wonderland

Doxa's Wonderland

Keksz - reggeliző, étterem vagy bár? Akár mindez egyben?

2019. március 30. - Doxa W.

Tudjuk jól mennyire nem szeretünk vesződni a reggelivel. Ezért kínál Budapest elég sok megoldást erre a problémára. Van kicsi pici hely ahol mondhatni "egy asztalnál ülünk" a szomszéd asztallal és vannak nagyon Fancy kimért és dizájnér tálalással büszkélkedő helyek is. De valljuk be általában nem az előbbi kettő áll hozzánk a legközelebb. 

 

Én szeretem a lazább, közvetlenebb stílust, a szép terítést. De leginkább a kiadós és finom reggeliket! Hisz ez a legfontosabb étkezés. 

Így kerültem a Kekszbe, az öcsém kíséretében. És jelentem nagyon nekem való a hely. Ami a vicces, hogy a képen a szalonnás reggeli az enyém, és igazán jól jártam vele. Nagyon jó ár érték arányú reggeliző. A Klasszik reggeli menü: szalonnás tükörtojások narancslével 1570,-Ft, míg a Jó reggelt menü: salátás omlett narancslével 1620,-Ft. Mi kiegészítettük tejeskávéval is ami 570,-Ft volt így az egész 4330,- Ft, amit mi jó szívvel kiegészítettünk az önállóan adható szervízdíjjal így 5000,- Ft - ból csaptunk egy bőséges reggelit.

 

Elérhetősége: 

https://www.facebook.com/kekszbudapest/

Címe: 

Madách Imre tér 4. (Asbóth u.)
Budapest 1075

Keressétek fel nyugodtan!

A bejegyzés trackback címe:

https://konnykritika.blog.hu/api/trackback/id/tr3714726281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása