Könny Kritika

Doxa's Wonderland

Doxa's Wonderland

Az én No Poo sztorim!

az az hajmosás sampon nélkül

2020. január 08. - Doxa W.

Halihó mindenki!

Szeretnék egy hatalmas és szerintem másokat is igen nagyon érintő problémáról beszélni, ami nem más mint, a hajmosás.

Igen én problémának nevezem mert, valljuk be, valóban nehéz megtalálni a megfelelő készítményt; amitől egészséges, tiszta, fényes és jó illatú is lesz, de mégsem nehezedik el, vagy zsírosodik gyorsan be a hajunk.

Nekem ezt a megoldást a samponok elhagyása jelentette.

Tudni kell a hajamról, hogy könnyen és nagyon gyorsan zsírosodott (néha 2-ét napot sem bírt ki) valamint a hajvégek szárazak voltak. Sok különböző márkát kipróbáltam, fodrászatokban használt márkáktól a drogériák saját márkás termékeiig, de egyik sem hatott megfelelően. 

Különböző cikkeket olvasva úgy döntöttem, hogy a természetes megoldások felé fordulok; a sok lehetőség közül a szódabikarbóna tűnt a megoldásnak a számomra. 

Így uccu neki kipróbáltam!

Képtalálatok a következőre: szodabikarbóna"

A technika lényege, hogy 2 dl vízben oldj fel 1 - 1,5 evőkanál szódabikarbónát és ugyan úgy, mint a sampont vidd fel, majd dörgöld át vele a hajad és jöhet az öblítés. Sokan ajánlanak ecetes lemosást után, de nekem nem volt szükségem rá, de ha úgy gondolod próbáld ki: 1 l vízbe tegyél 3 evőkanál bio almaecetet

Az eredmény megdöbbentett! Tiszta, fényes, csodás lett a hajam, a fésülködés sem okozott nehézséget és természetes friss illata van;  látványra tehát ugyan olyan mint ha normál samponnal mostam volna meg a hajam.

 

ba1a501c-56bf-4bca-b240-66ddfe3b117a.jpg

 

Ja! Plusz jó benne, hogy nem zsírosodik olyan gyorsan a tövem, mint eddig. Így még az életemet is megkönnyíti nem csak a pénztárcám! :)

 

Úgy, hogy azt ajánlom irány a boltok nem szépségápolási részlege és vegyetek sok-sok szódabikarbónát :D

Puszillak titeket!

Doxa

Az első kép a tudasfaja.com-ról van, a második saját készítésű.

A bejegyzés trackback címe:

https://konnykritika.blog.hu/api/trackback/id/tr7515398888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása