Könny Kritika

Doxa's Wonderland

Doxa's Wonderland

Agymenők - the BIGBANG THEORY

Az igazi szid-kom

2019. június 21. - Doxa W.

1180_550.jpg

Annyira rossz, hogy vége! Bár akárhányszor újra lehet nézni mostantól egészen megcsömörlésig, ami ugye mint tudjuk nem igazán fog soha bekövetkezni.

Összefoglalva:

Nagyon megszerettem ezeket az igazán kisarkított személyiségeket. A végletekig eltúlzott reakcióikkal, döntéseikkel és életfilozófiájukkal valódi tükröt tartottak nekünk a társadalom tagjainak. Fontos kérdéseket mertek feszegetni, mint  "mama hoteles" felnőtt emberek, függetlenség, szerelem, szexualitás, a párkapcsolatok kialakulása és megtartása, önbizalom témaköre, pályaválasztás, karrierben és családban elért sikerek vagy éppen az igaz barátság és a támogató közeg. 

Kicsit sajnálom:

Hogy sok részen keresztül aggódhatunk Penny önmagára találásán, amiben sajnos véleményem szerint estek hibák az írók oldaláról. Hiszen 20 év alatt nem maradhat ennyire butuska fruska valaki ilyen eszes emberek között. Vagy még is?... Ti mit gondoltok?

De az igazat megvallva jó a sorozat úgy ahogy van!

Valóságos és egy kevésbé ismert réteg életét mutatja be. A filmes mellékszereplőkből, főszereplőket csinál és kihangsúlyozza az egyediség, az eredetiség és az önazonosság szépségét. 

A barátságot helyezi a fókuszba, az az, az egymás elfogadását, támogatását és a baráti csipkelődések kedvességét "isteníti". Segít megérteni, hogy ha meg vannak akik szeretnek és én is egészségesen szeretem magam, akkor nem számít más mit gondol az életemről, csak éljem meg! Akár a képregény, akár a sci-fi, akár a tudomány megszállottja vagyok, vagy akár mindé egyszerre! 

Imádtam a szinkronokat!

Direkt megnéztem pár részt eredeti hangon, jelentem a szinkron színészeink nagyon jól hozták a karaktereket, szerintem sokszor még színesebben is mint az eredeti színészek

Szereplők:

(képek:promotions.hu; magyarszinkron.hu)

Nézzétek, nevessetek, tanuljatok és értékeljétek azt amitek van és azt amit szerettek! Mindenkinek kötelező! 

 Búcsúzóul nézzetek meg egy két jó pillanatot: itt.

A szinkron hangok búcsúzását: itt.

És a szereplők leköszönését: itt. 

Doxa

U.i.: Nektek feltűnt hogy "Sheldon" énekli a felkonf dalt? Nekem az utolsó részeknél esett csak le amit csak megerősített az utolsó rész végén az akusztikus zárás. 

A bejegyzés trackback címe:

https://konnykritika.blog.hu/api/trackback/id/tr814905488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása